یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 8, 2024
معصومه شریفی

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها گفت: هم اکنون زمینه‌های زیادی برای مهارت افزایی وجود دارد و ما باید در کنار این مهارت‌ها، بسته‌های فرهنگی و تبلیغی هم داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، معصومه شریفی در دیدار مریم عرب مدیر کل امور بانوان استانداری قم با سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها که در سالن جلسات این مؤسسه علمی حوزوی برگزار شد، اظهار داشت: تا کنون همکاری‌ها و تعاملات مناسبی بین این دو مجموعه در عرصه‌های مختلف برقرار شده که امید است عمیق‌تر و مثمر ثمرتر ادامه پیدا کند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها با تصریح بر اینکه رسالت اصلی حوزه‌های علمیه، بحث تبلیغ و مسائل دینی مردم است، به فعالیت‌های این معاونت اشاره درباره تشکیل کارگروه آسیب‌های اجتماعی زن و خانواده، بحث عفاف و حجاب، توحید محوری، جمعیت و فرزندآوری و غیره توضیحاتی ارائه داد.

شریفی همچنین به اجرای طرح سفیران محبت اشاره کرد و افزود: این طرح به منظور پاسخگویی مبلغان به مسائل شرعی بیماران و ارتقای سطح معنوی کارکنان و بیماران اجرایی شد که مبلغان برای ارتباط با بیماران، مهارت‌های بالینی را کسب می‌کنند و در کنار بیماران خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه همه ما یک هدف مقدس داریم، تأکید کرد: اگر ما به صورت شبکه ای فعالیت کنیم، تأثیرگذاری آن در جامعه بیشتر خواهد بود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: هم اکنون زمینه‌های زیادی برای مهارت افزایی وجود دارد و ما باید در کنار این مهارت‌ها، بسته‌های فرهنگی و تبلیغی هم داشته باشیم.

شریفی در پایان تصریح کرد: امروز بانوان باید مادری و زن بودن را برای خود افتخار بدانند و ما باید طرح‌هایی برای مادران و دختران داشته باشیم که نسل ظهور را تربیت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha